luni, 1 august 2016

Primul cadou ... un costum de baie

Vreau sa va povestesc cum am facut eu primul cadou actualei mele iubite. Ne pregateam sa plecam la mare, eram pe la sfarsitul lunii iunie. Si cum ea se vaita ca isi doreste un costum de baie, m-am hotarat sa ii fac cadou un costum de baie. Caut repede pe Google costume de baie si gasesc siteul Pikant24.ro. Am gasit un costum de baie superb pe acest site si la un pret accesibil. Toate bune si frumoase, pana cand a sosit acasa. De ce? Ochiul meu a gresit masarua costumului. Am comandat o masura mult mai mare. Dar nu pot sa va zic ce crize a facut iubita mea cand i-am dus costum cu aproape 2 marimi mai mare. A inceput sa zica ca o fac grasa, ca eu o vad cat o vaca, ca imi bat joc de ea, cum merge ea asa la mare. Noi peste 2 trebuia sa ajungem la mare, si ea ma batea la cap cu greutatea ei. Am inceput sa ii explic din toate puterile ca nu am facut cu intentie, pur si simplu am gresit, nu mi-am dat seama, oricui i se poate intampla. Intr-un final am reusit sa o fac sa ma inteleaga, dar cu pretul de a pierde 2 zile din vacanta. Deoarece nu isi dorea sa mai mergem la mare. Vreau sa indrept greseala facuta cu cadoul si sper sa castig unul dintre premiile oferite de revista de moda - DespreModa.ro. Mentionez ca cu acest articol m-am inscris la concursul oferit de ei. Aceasta este povestea mea reala si a fost destul de neplacuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu